Hjelp og Kontakt

Finn svaret på spørsmålet ditt under Eventims “ofte stilte spørsmål”. Skriv inn ditt spørsmål eller søk på emne.

Spørsmål

Jeg mangler billetten min, hva gjør jeg?

Svar

Har du ikke mottatt billetten med posten?
Har du mistet den etter mottakelse?
Har den blitt stjålet?

Ta det helt med ro. Eventim kan skrive ut en ny billett - uten risiko - for deg som kunde. Den gamle billetten blir annullert og kan ikke brukes i inngangen.

For gjenutskrivning av billetter som har forsvunnet i posten skal du rette henvendelse til Eventims Kundeservice med ønske om gjenutskrivning senest 30 virkedager etter kjøpet. Hvis du venter mer enn 30 virkedager, betraktes billetten som "mistet etter mottakelse".

Hvis billetten har blitt stjålet eller hvis du har mistet den etter mottakelsen, skal du betale et gjenutskrivningsgebyr.
Gebyret for å gjenutskrive en bortkommen billett er NOK 60,- i ekspedisjonsgebyr samt eventuell forsendelsesgebyr. Hvis billetten har blitt stjålet, kan du anmelde det til forsikringsselskapet, da noen forsikringsselskaper refunderer omkostningene til den nye billetten.

For å få billetten gjenutskrevet skal du kontakte Eventims Kundeservice på tlf: +47 21 95 92 00. Kundeservice har åpent mandag til torsdag kl. 10-17 og fredag kl. 10-15:30. Ha ordrenummeret ditt eller telefonnummeret som du opplyste når du bestilte billetten klart, så vi lettere kan finne deg i systemet. Vennligst ha betalingskortet klart når du ringer for å få en rask betjening.

Har du mistet billettene rett før eller på arrangementet, kan vi ikke alltid nå å gjenutskrive og sende deg nye billetter. Ring derfor til Kundeservice på tlf: +47 21 95 92 00, så vi sammen kan finne en løsning. Til noen arrangementer kan du hente billetten hos en av våre medarbeidere på konsertstedet, en halv til en hel time før arrangementet starter. Dette skal avtales på telefon før arrangementet. Husk å medbringe ID med bilde hvis du skal hente billetten personlig, og husk at det kun er kjøperen som kan få utlevert billetten.

Er det utenom Kundeservice sin åpningstid, så spør om hjelp ved arrangementets informasjon. De kan hjelpe deg med gjenutskrivningen, eller henvise til en av eventims medarbeidere.

Kundeservice
+47 21 95 92 00

Mandag - Torsdag: 10:00-17:00

Fredag: 10:00-15:30